poniedziałek, 8 lipca 2024

Domki na klucze

 

Witam serdecznie. 

Od dłuższego czasu, próbuje się zebrać by uzupełnić posty na blogu. Pogoda wcale mi w tym nie pomaga..upały, to zdecydowanie nie moja bajka...W poprzednim tygodniu było trochę chłodniej, więc w końcu mogłam oddychać i zaczęło mi się znów chcieć :) Przejrzałam zdjęcia, które robiłam gdy domki powstawały i wybrałam minimalną ilość fotek, tak by wszystko na nich ładnie pokazać. Wcale to nie było takie proste zważywszy, że na jeden domek pstrykłam sobie ot tak, około 30 zdjęć :)

Pierwszy to domek ze słonecznikiem :


 





Drugi to domek, który jest Lamą :

 






Trzeci domek...jest po prostu domkiem ;)

 






 

Haft o którym wspominałam w poprzednim wpisie, nie jest już taki nowy... Na tą chwilę mam wyszyte 1/4 wzoru . Napisze o tym następnym razem, który mam nadzieje nie nastąpi za cztery miesiące;) Swoją drogą, to mam wrażenie, że czas pędzi stanowczo za szybko...



 P o w o l n e g o  tygodnia :)

Poplątana



21 komentarzy:

  1. Fajne i pomysłowe te domki na klucze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Oprócz tego że domek jest mięciutki, szybciej się znajduje w torebce niż klucz z wisiorkiem.. bo się nie plącze... Słowa obdarowanej ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  3. Zabawne, szczególnie lama :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Powstał też misiu, którego nie sfotografowałam :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. O tak ,czas za szybko pędzi...
    Fajne prace😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i ślę serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Super pomysł na kluczykowe domki - są świetne. :)
    Czas umyka, ale pisząc w blogach, zatrzymujemy chwile - tekstami, fotkami, komentarzami...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie napisane,bo najważniejsze w tym pędzie się zatrzymać... chociaż na chwilkę! Dziękuję i również ślę pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prace w przepięknej scenerii! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Pierwszy raz widzę takie domki na klucze. Fajnie to wygląda. Piękne prace. U mnie też czas tak szybko leci. Już połowa lipca. Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Fajnie ze mogłam Cie zaskoczyć pomysłem domkowym :) Ja teraz czekam niecierpliwie na urlop.. może wtedy moja doba się wydłuży ;) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Przyjemne z pożytecznym, czyli tak, jak lubię. Każdy piękny. Bardzo miłe drobiazgi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję. Ja również lubię rzeczy użytkowe z kroplą rękodzieła :)

      Usuń
  10. Pomysłowe domki na klucze, pierwszy raz takie widzę. Ślicznie prezentują się na Twojej foto sesji wśród kwiatów. Masz rację z tym czasem ,też ostatnio nie mogę nadrobić zaległości na blogu. Tylko u mnie nie ma upałów jak w kraju, tu temperatury od 16 do 23 max i zazwyczaj jak cieplej to pada. Już drugi rok mamy takie paskudne lato. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wychodzi na to, że pokochałabym Twoje paskudne lato.. Mojego już nie lubię....baaa ja nawet zaczełam tęsknić za deszczem.. Chyba zamieniam się w jesieniarę;) Dziękuję pięknie za miłe słowa i przesyłam ciepłe pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ależ urocze! Ostatni urzekł mnie najbardziej! Będę tu częściej zaglądać! ♥️

    OdpowiedzUsuń