niedziela, 7 stycznia 2024

Wróżka jesieni - odsłona VI

  

 

Witam serdecznie w Nowym Roku, życząc wszystkim zaglądającym do mojego poplątanego świata, by ten rok był po prostu taki jaki sobie wymarzycie... a przede wszystkim twórczy, kreatywny z mnóstwem wolnego czasu na realizacje Waszych pomysłów !

Można by powiedzieć, że nie było mnie tutaj, iż zasiedziałam się w moim jesiennym lesie ;)

Ostatnio gdy widziałam się z moją kręcącą piruety czarodziejką, dostrzegłam u niej kawałek niebieskiego szala.

 

 

Siedząc na pieńku mogłam jej się teraz dokładnie przyjrzeć. Szal okazał się chustą wplątaną w jej piękne włosy. Niesamowity taniec wróżki sprawił, że liście unosiły się lekko na prawo... gdzie ujrzałam skrawek pięknego nieba. Oj długo tam gościłam, nie mogąc oderwać od niej wzroku...

 


Wyszło słońce a ja w końcu ruszyłam w dalszą drogę... w głąb lasu. W górze zauważyłam liście, które tym razem były spokojne. Chyba zwisały z jakiejś gałęzi...

 


Nie myliłam się. Późnym wieczorem doszłam do tego miejsca. Nad głową miałam teraz wielki konar, to było idealne miejsce na odpoczynek...



 

Dzień chyba robi się ciut dłuższy, bo widać coraz więcej błękitnego nieba. Dziś wstałam wcześniej niż zwykle, by pójść na spacer po moim lesie. Tym razem skieruje się na lewo... za polane. Mimo nieustającej mgły która tu panuje, mogę powiedzieć, że prawą stronę lasu znam już całą i to bardzo dobrze ;))

 


*****

Poplątana


44 komentarze:

  1. haft jest piękny, u mnie coraz go mniej , ze względu na wzrok, muszę zmienić okulary lub kanwę - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już u nas hafciarek jest. Tutaj mam aide 16ct więc jeszcze daje rade ale na drobniejszym splocie muszę mocno wytężać wzrok co nie jest dla mnie dobre. Dziękuję i ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  2. Po pierwsze wszystkiego najlepszego na ten rok.
    Po drugie - haft to totalny wow :) Jest pięknie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Pięknie dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  3. Działaj dalej.Haft jest śliczny. I te cudne ,jesienne kolory...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie te kolory mnie w nim skusiły. Odnalazłam moja turbo igiełke, więc finał jest już bliski :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. Przepiękny haft :-) Teraz gdy za oknem totalna zima ze śniegiem i mrozem z przyjemnością oglądam te jesienne barwy!
    Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) U mnie za oknem bez śniegu. Szaro buro i ponuro za to z dużym mrozem. Natomiast w moim jesiennym lesie, mam przepięknie. Tak jak piszesz... niezwykle, kolorowo!

      Usuń
  5. Piękna wychodzi! Brawo za wytrwałość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W końcu muszę skończyć ten haft by nie został ufokiem ;) Mam też już nowy zestaw na oku, który depcze mi po piętach a doba za nic nie chce się rozciągnąć :)) Ślę pozdrowienia!

      Usuń
  6. Haft jest piękny i super opisałaś etapy haftowania :).

    OdpowiedzUsuń
  7. W trakcie mojej wizyty w lesie tyle się dzieje, że nie mogłam się powstrzymać by to właśnie tak opisać :) Dziękuję i pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest :) U mnie czeka w kolejce, może kiedyś wyszyję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Przyjdzie i kolej na Twoja wróżkę, moja też przeleżała sporo w komódce... Najważniejsze to robić to, na co ma się aktualnie ochotę :) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  9. Magiczny Las w Twoim wykonaniu. Już tak niewiele masz do zrobienie.
    Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze spacer po polanie i może dojdę w ten weekend na koniec lasu ;) Dziękuję i ślę cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i również ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  11. Przepiękna jesienna wróżka, haft ma niesamowitą kolorystykę, cudny, pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny haft! Gratuluję wytrwałości! Ja już od dawna nie haftuję, bo to za bardzo obciąża wzrok, ale lubię pooglądać takie dzieła :). No i nie pozbyłam się zapasów mulin - może wrócę do haftowania, tylko już nie do krzyżyków. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro zachowałaś mulinki to i będziesz jeszcze haftować:) Mając wiele pasji tak to jest że robimy to na co aktualnie złapiemy bakcyla...i tak powinno być. Najważniejsze to robić to, na co w danym momencie ma się ochotę :) Pięknie dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  13. Pięknie Ci idzie ta wędrówka w lesie ☺️. To cudowna podróż. Czekam niecierpliwie na koniec tej ciekawej wycieczki ☺️. I dziękuję za odwiedziny u mnie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio codziennie udaje mi się spędzic trochę czasu w moim lesie, co mnie bardzo cieszy... Powolutku spaceruje podziwiając piękne błękitne niebo ;) Dziękuję i ślę serdeczne pozdrowienia.

      Usuń
  14. Śliczy haft. I super opowieść. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna opowieść poparta niezwykłymi ilustracjami. Aż żal, że tak Ciebie tutaj mało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan jest taki by było mnie tu więcej... ale wiadomo jak to jest z naszymi planami ;) Dziękuję za miłe słowa i ślę cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Jeszcze moja wróżka jest za mgłą, ale mam nadzieję że niedługo ujrzeć jej piękna postać dokładniej ;) Pozdrawiam.

      Usuń
  17. Przecudny haft !
    Widać że wymaga czasu i cierpliwości!

    OdpowiedzUsuń
  18. Tak haft jest wymagający. Dużo się tu dzieje.. Łączone nitki, krzyżyki, pół krzyżyki wyszywane 1 jak i 4 pasmami a po za tym jest to projekt w którym nie ma pustej przestrzeni. Właśnie za to lubię dimki, zawsze się dużo dzieje ;) Dziękuję i ślę serdeczne pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny obraz wyłania się spod Twoich krzyżyków. :)
    Dziękuję za życzenia i odwiedziny. :)
    Dodałam Cię do zakładek i w wolnej chwili pospaceruję po Twoich włościach i pooglądam Twoje dzieła. :)
    Tobie życzę dobrego roku. :)
    Pięknie opisałaś kolejne etapy haftowania. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny obraz wyłania się spod Twoich krzyżyków. :)
      Dziękuję za życzenia i odwiedziny. :)
      Dodałam Cię do zakładek i w wolnej chwili pospaceruję po Twoich włościach i pooglądam Twoje dzieła. :)
      Tobie życzę dobrego roku. :)
      Pięknie opisałaś kolejne etapy haftowania. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Witaj! Bardzo przyjemnie jest mi Ciebie gościć w moich skromnych progach. Dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia :)

      Usuń
  20. Cudny spacer po jesiennym lesie. Pozdrawiam. I czekam na zasadzenie hortensji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hortensje też posadzę ale ostatnio urzekło mnie pewne ptaszysko.. Hmmm.. więc jeszcze nie wiem za co się w pierwszej kolejności wezmę ;) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygląda po prostu niesamowicie

    OdpowiedzUsuń