czwartek, 5 stycznia 2023

Harry Styles

 Dopiero dziś zamieszczam pierwszy wpis w 2023r, w który weszłam tanecznym krokiem :)

 

 

Harry Styles to brytyjski piosenkarz, który z wokalisty boysbandu One Direction awansował na gwiazdę rocka. Wykonywałam go dla wiernej fanki artysty i już wiem, że bardzo pokochała moją mini wersje idola.

 


 

Tak prezentuje się wokalista na scenie....


zdjęcia z sieci

Tam też czuję się najlepiej mój 24cm Harry Styles :)



 
 



 

Wszystkim odwiedzającym mój poplątany świat, życzę :

Dobrego Nowego Roku!

 


 Poplątana

 

28 komentarzy:

  1. Twoje szydełkowe prace zawsze mnie zachwycają 😍 Wszystkiego dobrego w 2023. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za tak miłe słowa! Bardzo mi przyjemnie. Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  2. Świetna figurka!!! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Również życzę wszystkiego dobrego przesyłając pozdrowienia:)

      Usuń
  3. Artysta prawie jak żywy, jakby właśnie wszedł na scenę!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdzie indziej go nie widziałam więc mu prywatna scenę w zaciszu domowym zorganizowałam ;) Dziękuję i pozdrawiam!

      Usuń
  4. Wspaniale wyszedł Tobie ten tancerz. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż mi słów zabrakło... Jest rewelacyjny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rumienię się czytając tak miłe słowa, bardzo mi przyjemnie :) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  6. Co prawda nie znam.tego wokalisty obiecał nadrobić braki ale mimi wersja.jest cudna. Dobrego 2023 roku życzę😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdy dostałam zamówienie na wykonanie idola również musiałam się podszkolić.. Okazało się że niektóre utwory znam gdyż słyszałam je nie raz np w radiu ;) Dziękuję i Tobie również życze wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

      Usuń
  7. Spełniać czyjeś marzenia, sprawiać radość swoimi pracami to najpiękniejsza misja każdego rękodzielnika :-)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie napisane! Dla mnie największą nagroda za wykonaną pracę jest uśmiech i radość obdarowanego:) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja! Normalnie skóra zdjęta z orginału, jestem pod wrażeniem wykonania tak ślicznej maskoty:)
    Radość obdarowanej osoby sprawia, że bardzo lubimy dawać prezenty.
    Pozdrawiam słonecznie i wszystkiego dobrego życzę w Nowym Roku:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak! Radość obdarowanego to największa nagroda za wykonaną prace. Dziękuję za bardzo miłe słowa i ślę serdeczne pozdrowienia :)

      Usuń
  10. Piękna praca, z pewnością wywołała uśmiech. Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Starałam się by mój pluszowy Harry był chodź trochę podobny do idola co nie było dla mnie łatwe... Szczególnie przez te Jego niesforne włosy ;) Fanka zachwycona, więc zadanie zostało spełnione :) Dziękuję i również życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń