niedziela, 20 listopada 2022

Baby Yoda

 

Dziś szybciutko się z Wami witam. Poproszono mnie o wykonanie małego, zielonego bohatera, znanej sagi filmowej.

 


Zamawiająca ma w domu dwóch fanów Gwiezdnych Wojen, więc i Yoda powstał podwójnie.

 


 

Tak wygląda w oryginale Yoda, który posłużył mi za schemat:

 

zdjęcie z sieci


 

Tutaj fotki w trakcie tworzenia pierwszego mistrza....


 

Najwięcej pracy i kombinowania miałam przy robieniu szatki... oj te mini rękawki dały mi popalić... teraz to już chyba bez strachu, będę mogła próbować, sama sobie zrobić jakiś kardigan... w końcu już wrabiałam rękawy... które są odpowiedniej długości i w odpowiednich miejscach ;))

 

 

Jestem samoukiem, więc takie nietypowe zamówienia są dla mnie wyzwaniami... i muszę przyznać, że chyba coraz bardziej lubię wykonywać takie nietuzinkowe prace.

 

 

Mięciutkie figurki oprócz tego, że samodzielnie stoją są też zawieszkami.

 


 I tak dobrnęliśmy do ostatniej pogawędki maluchów...

 



 po której, wyruszyli w dalszą drogę, wprost do zamawiającej.


 

Spokojnego popołudnia:)

 


 Poplątana

 

28 komentarzy:

  1. Przesłodkie wyszły!!!!! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne są, nie mogę wyjść z podziwu, że na szydełku można takie cuda zrobić:)
    Pozdrawiam serdecznie
    https://czasdlahaftu.blogspot.com/ kiedyś haftytiny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Baaa.. ja dopiero zaczynam i im bardziej wchodzę w temat, tym częściej zbieram szczękał z podłogi na widok tego co można stworzyć szydełkiem :)) Dziękuję za miłe słowa i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  3. Ależ oni są świetni! Rewelacyjni! Brawo! I teraz kardigan;-) Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Kardigan musi jeszcze nabrać mocy urzędowej ;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Miniaturkowość postaci budzi mój podziw. Świetnie sobie pordziłaś i doskonale sprostałaś zamówienu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję za tak miłe słowa i ślę cieplutkie pozdrowienia!

      Usuń
  5. Ojej, jaka misterna i nietypowa praca! no i ten opis! Zawsze go za mało, bo jest ciekawy i napisany lekkim piórem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie! Opisy same mi się nasuwają w trakcie robienia danej pracy. Kiedyś ktoś mi powiedział, że dzięki temu moje prace żyją :) Uściski!

      Usuń
  6. Cudnie Ci wyszły :).

    Mój Szwagier jest też fanem baby Yody.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Właśnie powstaje kolejna postać dla fanów sagi :) Niebawem pokaże efekty. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  7. Ale fajne te "Zielonki" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie jest to moja bajka, ale praca świetna.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe odtworzenie filmowego bohatera i to wersji x 2
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  10. KAPITLANIE Ci wyszły te figurki!!!
    Wiary, co góry przenosi,
    nadziei, która nie gaśnie,
    miłości w każdej ilości
    od Bożej Dzieciny 😘🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) Tobie również życzę Wspaniałych świąt Bożego Narodzenia!

      Usuń
  11. Rewelacyjny Yoda w wersji podwójnej ;-). Spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również życzę Wspanialych Świąt!

      Usuń