poniedziałek, 12 września 2022

Słonecznik

 

  

Jesień zbliża się dużymi krokami, więc na zakończenia lata pokazuję mój słonecznik.



 Zrobiony i sfotografowany w piękne letnie popołudnie...

 

 

Wykonany z trzech kolorów włóczki aksamitek. Wielkość zawieszki to około 18cm.

 




 

Ze zbliżającej jesieni bardzo się cieszę... mam tylko nadzieję, że nie przemknie mi tak szybko jak lato i uda mi się zrealizować kilka zachomikowanych wzorków, odpowiednich na tą barwną porę roku.

 

 

Póki co, dalej biegam po magiczny lesie za moją roztańczoną wróżką.... Klik  

 i to właśnie z nią mam zamiar spędzić ten tydzień :)

 


*****

Poplątana

 

 

 

28 komentarzy:

  1. Wygląda jak prawdziwy :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą ;) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  2. Najpierw obejrzałam zdjęcia Twojego pięknego ogrodu i pomyślałam ,że to post nie o pracach tylko fotki kwiatów. Dopiero po przeczytaniu posta dojrzałam że ten słonecznik jest szydełkowy. Piękna robota naprawdę jak żywy.

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogrodzie brakowało słonecznika więc musiałam go zrobić ;) Cieszę się że wkomponował się idealnie. Dziękuję ślicznie za miłe słowa i ślę cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny słonecznik i pięknie pasuje do ogrodu! Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dziękuję i ślę cieplutkie pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak to człowiek odkrywa co rusz coś nowego na blogach! Ja właśnie odkryłam Twój drugi talent - talent do robienia pięknych rzeczy na szydełku! Słonecznik śliczny!!! I cudne jesienne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję za takie słowa które dają mi motywację i powodują że znów mam ochotę chwycić za szydełko:) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Jak żywy :) Ja niestety z szydełkiem i drutami mimo kilku prób się nie polubiłam, ale bardzo podobają mi się takie cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam tak z drutami.. Jakoś mi w dłoniach nie leżą ;) Do szydełka powróciłam i się z nim bardzo polubiłam.. ale moja największa miłością zawsze pozostaną xxx. Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń
  8. Śliczny słonecznik!!! Wygląda jak żywy!

    OdpowiedzUsuń
  9. W pierwszej chwili pomyślałam, że to żywy kwiat :D Piękne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślałam, że pokazujesz nam słonecznik - roślinę :).

    Słonecznik super Ci wyszedł i fajnie, że ma dwie strony. Jedna dojrzała, a druga nie :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam wpierw w zamyśle zrobić z nóżką... Ale ja jednak uwielbiam zawieszki :) Dziękuję i ślę pozdrowienia.

      Usuń
  11. Bardzo realistyczny Słonecznik - przepiękny. W niczym nie ustępuje tym żywym roślinom. Wielkie brawa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Ale genialne, dopiero po chwili zauważyłam że to słonecznik szydelkowy 😂no takie kwiaty to mogą kwitnąć cały rok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki psikus ;) oprócz tego że słonecznik kwitnie cały rok to jeszcze nigdy nie zwiędnie :) Dziękuję i ślę pozdrowienia!

      Usuń