piątek, 4 września 2020

Wróżka jesieni - odsłona III

 

 

Troszkę przybyło w mojej wróżce. 

Ostatnio moja mała tak się prezentowała stojąc na jednej stopie...

 


Taka nierozważna z niej panienka... 

Wiruje pośród liści, a tu taka kłoda przed nią spod ziemi się wyłoniła...


 

Zadbałam o bezpieczeństwo roztańczonej damy,

dosypując tu i ówdzie liście ... oraz wyszyłam jej drugą stopę :)



Teraz może się mała kręcić do woli...

 


Szybkość z jaką wirowała była zawrotna, co uniemożliwiło mi zrobić dobre zdjęcie...

lecz gdy się dobrze przyjrzeć to można zobaczyć, że wśród liści wyłoniły się kwiatki...

 


Gdy się gwiazda już trochę uspokoiła, dorobiłam jej do końca sukienkę.

Nierozważne dziewczę przez przypadek,

mogło by za dużo pokazać ;)

 

 

W głowie mi się zakręciło od patrzenia na te piruety, więc postanowiłam zajrzeć za kładkę. 

Wydaję  mi się że w tym mroku widzę zarys drzewa...

ale o tym opowiem gdy dokładnie to sprawdzę :)

 

******

 

25 komentarzy:

  1. Coś bardzo pięknego powstaje... I ma związek z moją ulubioną porą roku :-)
    Z niecierpliwością czekam na kolejne odsłony!
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Też uwielbiam jesień szczególnie taką słoneczną chociaż i deszcz mi nie przeszkadza ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. To będzie piękny haft, już Ci zazdroszczę. Od lat jest na mojej liście, ale nie wiem czy kiedykolwiek sie za niego zabiorę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój zestawik też odleżał swoje w komódce aż przyszedł na niego czas.. Przyjdzie i odpowiednią chwila na twoją wróżkę :) Pozdrawiam.

      Usuń
  3. Ale przybywa! Cudna jest!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Staram się by jak najszybciej moja mała poznała ten tajemniczy las i zasypała go jesiennymi liśćmi ;)

      Usuń
  4. Dobrze Ci idzie! Ten haft jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przybywających krzyżyków wyłania się piękny haft!
    Pozdrawiam serdecznie 🙋

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie haftu przybywa! I jakie cudne kolory... takie ciepłe i słoneczne :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo przyjemnie mi się haftuje tą ferią ognistych barw;) Serdeczne pozdrowienia!

      Usuń
  7. Cudny haft.... Moje kolorki-) pozdrawiam-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Teraz przez chwilę będę bawić sie bardziej spokojnymi barwami;)

      Usuń
  8. Brzmi i wygląda już bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgrabne nóżki ma ta tancereczka i spódnicę w przepięknych kolorach, takich na czasie:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dużo "materiału" poszło na uszycie takiej kiecki, ale za to jaki efekt ;) Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  10. Powstaje piękna jesienna panienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastyczne kolorki, no i jak zwykle super opis zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi przyjemnie czytać tak miłe slowa:) Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  12. Lubię Twoje opisy. Czasami o swoich haftach myślę w podobny sposób; np. jak juz będzie oko, to popatrzy na świat.

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje ślicznie. Bardzo lubię snuć takie opowieści.. Zawsze przychodzą mi do głowy gdy się relaksuje przy igiełce :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. pięknie się zapowiada i coraz bardziej wyłania z za liści - będzie CUDO!!
    ściskam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję i również przesyłam uściski!

      Usuń