niedziela, 26 kwietnia 2020

Metryczka dla dziewczynki


Dziś postanowiłam uzupełnić mój hafciarski pamiętnik o obrazek,
który wyszywałam dla znajomej.
To był pierwszy hafcik, który wykonywałam po długim odpoczynku od igiełki.



 Zaczęłam wyszywanie od dołu i tak,
 w ekspresowym tempie powstała nóżka bobasa..


Szybciutko wyłoniła się też różowa sukienunia..


Najbardziej jednak czekałam jak wyjdą oczka malutkiej, 
który skłoniły mnie do wyszycia tego a nie innego wzoru..


 i oczywiście niebanalna fryzurka malutkiej kobietki;)



Następnie kilka kreseczek, które jak wiemy nierzadko potrafią zmienić wygląd haftu.
Zawsze robię je na końcu, dla mnie to taka wisienka na torcie:)
Wyszywałam na Aidzie 18ct -kolor biały,
nićmi Dmc dobieranymi według tego co akurat miałam.
Agrafkę w pampersie malutkiej zrobiłam Kreinikiem nr.001c
natomiast paseczek na sukience Kreinikiem nr.024.


Dla chętnych zamieszczam wzorek.
Jeśli się komuś podoba, proszę się częstować ;)

wzór znaleziony w sieci

Hafcik jest niewielki ,więc idealnie wpasował się w gotową ramkę.
Rozbrajający uśmiech koleżanki,
gdy wręczyłam jej metryczkę spowodował,
że wróciłam do wyszywania hotelu o którym pisałam w poprzednim poście.

Przesyłam Wam więc dziś, odrobinę uśmiechu!


 ******

19 komentarzy:

  1. Zabawna metryczka :-))
    Na pewno przyniosła radość szczęśliwym Rodzicom, a jak Majka podrośnie, to i Ona się uśmiechnie na widok takiego upamiętnienia doniosłego zdarzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak myślę :) Niebawem Majeczka rok ukończy.. Czas tak szybko leci. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodka dzidzia :-) Faktycznie te oczęta są szalenie rozbrajające :-)
    serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama słodycz, a takiej to trudno się oprzeć:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak:) Chyba nie da się przejść obojętnie obok takiej malutkiej slicznosci:) Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ależ urocza metryczka :) Rameczka dopełnia całości. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodki bobas! Dzięki za wzór - przyda się na pewno.:) Agrafkę pewnie bym wpięła prawdziwą...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, ale dopiero jak agrafke wyszyłam;) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  7. Rozkošný, milý a nežný ružový obrázok :-)
    Pekná a milá spomienka.
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo urocza metryczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń