niedziela, 22 lipca 2018

Hotel Sorrento - odsłona IV




W końcu udało mi się powrócić do budowy mojego Hotelu.
Pracę nad obrazem zawiesiłam w listopadzie.
Napisałam wtedy, iż montaż pergoli oraz obsypywanie jej kwieciem w strugach deszczu,
nie był najlepszym pomysłem.
Jesień, to w ogóle nie jest odpowiedni czas na sadzenie kwiatków ;) 

Dla przypomnienia, tak ma wyglądać mój hotel:


Natomiast tak wyglądały etapy pracy, do mojego powrotu:



Zawsze mam wielkie chęci i zawsze coś mi przeszkadza w realizacji moich planów...
wtedy deszcz... a teraz prażące słońce...och jak ono mnie rozleniwiło ;)
W końcu zakasałam rękawy i wzięłam się ostro do pracy.
Udało się...zamontowałam pergolę i obsypałam ją całą kwieciem!



Uff ! Teraz już z górki.
Pozostało mi jeszcze tylko wstawić cztery okna
i załatać dziury w ścianie tu i ówdzie...
Znów ma plan...  jeśli mi nic nie przeszkodzi oczywiście.
Tak sobie myślę, że na koniec lata, 
powinno mi się udać podjechać na turkusowym rowerku,
tuż pod samiutkie drzwi mojego ukończonego Hotel Sorrento ;)



Słonecznego tygodnia!

35 komentarzy:

  1. Cudo-) i piekna opowiesc-) zawsze przyjemnie sie czyta twohe posty-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Miło mi, że podobają Ci się moje opowieści z placu budowy;) Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Super, w takim tempie szybko wybudujesz swój hotel. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję pięknie za dopingujace słowa i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Budowa hotelu idzie wg mnie w super tempie ;) ile razy tu zaglądam to coraz bardziej nabieram chęci na ten zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i zestaw polecam.Jak każdy Dimek i ten mnie nie zawodzi:)

      Usuń
  5. Uwielbiam te Twoje opowieści, są niesamowite i na haft patrzy się zupełnie inaczej:-)
    Powodzenia w budowie i pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło! Dziękuję i pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. Ile razy tu wejdę to się nie zawodzę ! Nie dość ze powstają tu piekne obrazy wykonywane przez kobietę pełną pasji to do tego wszytsko jest w tak pięknej oprawie, że uśmiech sam pojawia się na buźce ��☺️☺️Super !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozgość się.Miło mi Cię gościć w moich skromnych progach:) Dziekuje pięknie!

      Usuń
  7. Uda się. :) Będzie pięknie, już jest pięknie. Bardzo lubię takie hafty, no ten obrazek to coś, co lubię na całego, ten niepowtarzalny klimat. <3

    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,takie obrazki mają swój klimacik :) Dziękuję za doping i pozdrawiam.

      Usuń
  8. Trzymam kciuki za realizację planu! Musi się udać, bo haft jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szanse na realizację planu wzrastają..urlop mi się zbliza!
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  9. Pięknie zapowiada się ten Twój hotelik:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten hotel kojarzy mi się z wakacjami... Dobrze, że budowa posuwa się w tak szybkim tempie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,też zakwalifikowałam go do letnich obrazków, wiec chciałabym choćby na koniec wakacji mój hotel otworzyć;)

      Usuń
  11. Bardzo mi si podoba, że jak wyszywasz to sobie to pięknie opowiadasz - tworzysz historię i ją realizujesz, kroczek po kroczku - cudnie!
    a hafcik pięknie się wyłania, więc życzę Ci szybkiego montażu okien, rower czeka!!
    ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że tynkowanie dziur w ścianach pójdzie mi znacznie szybciej niż prace ogrodowe:) Pięknie dziękuję za miłe słowa i śle pozdrowienia!

      Usuń
  12. Super opisane, fajnie się czytało :) To ja Ci życz, żebyś jak najszybciej tym rowerkeim sobie tam podjechała. Piękny haft :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję pięknie za miłe słowa i śle pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest wspaniale. Trzymam kciuki by Turkusowy pojawił się jak najszybciej, bo to oznacza finisz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z takim wsparciem napewno mi się uda i szybciutko dorobię się tego turkusowego rowerka;) Dziękuję ślicznie za dopingujace słowa i śle pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tworzysz prawie jak architekt, cudowna ta Twoja praca, taka z górnej półki,pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło:) Dziękuję Dusiu za miłe słowa i śle pozdrowienia.

      Usuń
  17. Nie tylko się patrzy z przyjemnością , ale i czyta.

    OdpowiedzUsuń
  18. Budowla robi wrażenie:) klimat już jest! Chylę czoła nad precyzją!

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę że jak wstawię okienka to dopiero będzie klimacik;) Dziękuję pięknie za miłe słowa i śle pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  20. Byle do przodu. Wejść już można, co najwyżej się nie powygląda ;)
    Kibicuję Ci bo hafcik mnie urzeka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wygląda obłędnie. Czekam na całość :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń