niedziela, 12 marca 2017

Zakładka - projekt Barbara Ana



Znowu wyszyłam zakładkę, tym razem dla mojej córeczki,
która we wrześniu idzie do szkoły.
Póki co, zakładka oddziela kartki w  Elementarzu lub w książce,
którą  aktualnie mamusia czyta córeczce przed snem;)






Kolory nici dobierała panienka sama, a że ostatnio lubi jak się błyszczy,
dorzuciłyśmy nitki Kreinika.
Różowy, również nie jest już jej jedynym słusznym kolorem,
więc wykańczając hafcik postawiłyśmy na czerń.



Projekt wzoru Barbara Ana :
"Kocham Cię jak na księżyc i z powrotem"
Nici Dmc dobierane samodzielnie oraz
Kreinik Metallics blending filament nr 031
i Kreinik Metallics very fine braid nr 091
Aida 14ct biała
Wielkość gotowej zakładki: 22cm x 5cm. 

Właśnie kończę wstawiać kwiaty do ostatniej donicy w moich "Paryskich Kwiatach" 
Zostało mi tylko dokończenie nudnej półki i to co lubię najbardziej czyli konturki.
Myślę, że czas już zamówić ramę do mojego obrazu, by jak najszybciej zawisł na ścianie...
zbyt długo ociągałam się z jego wyszyciem.
Po za tym czekam na dostawę materiału oraz kompletuje muliny do nowego obrazka,
tym razem dla syna, więc będzie w zupełnie innym klimacie;) 



  Serdeczne pozdrowienia.
Poplątana
  

30 komentarzy:

  1. Po "piórkowej" kolejna śliczna zakładka ;-) Pozdrowienia z mazur zachodnich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuje i śle pozdrowienia!

      Usuń
  2. chcesz ją zgłosić do mojego salu zakładkowego?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Pobieraj fotkę do galerii. Zaraz powieszę baner na pasku;)

      Usuń
  3. Super zakładka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach dech zapiera! Slicznie ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna zakładka. Nie mogę się doczekać aż pochwalisz się co stworzysz dla synka

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczną zakładkę wyczarowałyście!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną zakładkę wyczarowałyście! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładka, myślę że z nią czytanie będzie fajną przygodą :)
    pozdrawiam ciepło Nati :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta zakładka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka bardzo ładna, niecierpliwe czekam na paryskie kwiaty, na pewno efekt będzie bajeczny !

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładna zakładka z miłą sentencją :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała dama ma piękną zakładkę :) Sprawiłyście się super dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Używałabym jej do książek, które czytam w komunikacji miejskiej, żeby wszyscy widzieli i mi zazdrościli ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię takie haftowane zakładki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Córeczce na pewno się podoba! :)
    Ja jak szłam do szkoły, to róż wciąż u mnie królował. Powiem nawet, że wciąż to mój ulubiony kolor, chociaż czerwony powoli zaczyna się przebijać. ;)
    Zakładka jest prześliczna. Pasuje mi klimatem do "Małego Księcia". Podoba mi się też jej kropkowy tył.
    Pozdrawiam serdecznie ~Wer

    OdpowiedzUsuń