niedziela, 12 marca 2017

Zakładka - projekt Barbara Ana



Znowu wyszyłam zakładkę, tym razem dla mojej córeczki,
która we wrześniu idzie do szkoły.
Póki co, zakładka oddziela kartki w  Elementarzu lub w książce,
którą  aktualnie mamusia czyta córeczce przed snem;)






Kolory nici dobierała panienka sama, a że ostatnio lubi jak się błyszczy,
dorzuciłyśmy nitki Kreinika.
Różowy, również nie jest już jej jedynym słusznym kolorem,
więc wykańczając hafcik postawiłyśmy na czerń.



Projekt wzoru Barbara Ana :
"Kocham Cię jak na księżyc i z powrotem"
Nici Dmc dobierane samodzielnie oraz
Kreinik Metallics blending filament nr 031
i Kreinik Metallics very fine braid nr 091
Aida 14ct biała
Wielkość gotowej zakładki: 22cm x 5cm. 

Właśnie kończę wstawiać kwiaty do ostatniej donicy w moich "Paryskich Kwiatach" 
Zostało mi tylko dokończenie nudnej półki i to co lubię najbardziej czyli konturki.
Myślę, że czas już zamówić ramę do mojego obrazu, by jak najszybciej zawisł na ścianie...
zbyt długo ociągałam się z jego wyszyciem.
Po za tym czekam na dostawę materiału oraz kompletuje muliny do nowego obrazka,
tym razem dla syna, więc będzie w zupełnie innym klimacie;) 



  Serdeczne pozdrowienia.
Poplątana
  

48 komentarzy:

  1. Po "piórkowej" kolejna śliczna zakładka ;-) Pozdrowienia z mazur zachodnich.

    OdpowiedzUsuń
  2. chcesz ją zgłosić do mojego salu zakładkowego?

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakładka!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach dech zapiera! Slicznie ! Pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładna zakładka. Nie mogę się doczekać aż pochwalisz się co stworzysz dla synka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję.Miałam teraz bardzo pracowity czas więc projekt dla syna zacznę pewnie dopiero po świętach.. Czyli już niedługo ;)

      Usuń
  6. Śliczną zakładkę wyczarowałyście!!!!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczną zakładkę wyczarowałyście! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna zakładka, myślę że z nią czytanie będzie fajną przygodą :)
    pozdrawiam ciepło Nati :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękna jest ta zakładka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakładka bardzo ładna, niecierpliwe czekam na paryskie kwiaty, na pewno efekt będzie bajeczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paryskie kwiaty swój finał będą miały niebawem...ramka już czeka aż je oprawie :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Właśnie taki efekt chciałam uzyskać a wybór czerni bardzo mi w tym pomógł;)

      Usuń
  12. Bardzo ładna zakładka z miłą sentencją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubię gdy zakładki mają sentencje, stają się bardziej personalizowanym upominkiem

      Usuń
  13. Mała dama ma piękną zakładkę :) Sprawiłyście się super dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma jak to zgrany duet;) Pozdrawiam cieplutko Aga!

      Usuń
  14. Używałabym jej do książek, które czytam w komunikacji miejskiej, żeby wszyscy widzieli i mi zazdrościli ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię takie haftowane zakładki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również.. Chociaż własnej osobistej jeszcze sobie nie zrobiłam;)

      Usuń
  16. Córeczce na pewno się podoba! :)
    Ja jak szłam do szkoły, to róż wciąż u mnie królował. Powiem nawet, że wciąż to mój ulubiony kolor, chociaż czerwony powoli zaczyna się przebijać. ;)
    Zakładka jest prześliczna. Pasuje mi klimatem do "Małego Księcia". Podoba mi się też jej kropkowy tył.
    Pozdrawiam serdecznie ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Córeczce miano ulubionego koloru pewnie zmieni się jeszcze wiele razy, w jednej decyzji jest stała.. nie lubi brązowego;)
      Dziękuję i pozdrawiam.

      Usuń
  17. Achh uwielbiam wyjątkowe zakładki :D Moja ulubiona też jest ręcznie robiona, choć nie haftowana, a
    "stylizowana" na stary papier/mapy (czyli jest na skórze :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również uwielbiam prawie każdy rodzaj rękodzieła, a najbardziej upominki tworzone z sercem.Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  18. Śliczna zakładka, piękny motyw i kolory :). Na pewno miło będzie zajrzeć do podręcznika :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy wpis
    Dzięki, będę odwiedzać:)

    OdpowiedzUsuń